Eindelijk op weg - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van De Sweetspotters Sweetspot - WaarBenJij.nu Eindelijk op weg - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van De Sweetspotters Sweetspot - WaarBenJij.nu

Eindelijk op weg

Door: Bertus onder redactie van Donny

Blijf op de hoogte en volg De Sweetspotters

11 Mei 2017 | Nederland, Nijmegen

Hallo beste Sweetspotvolgers,
eindelijk zijn we weer op weg na het nodige onderhoud aan de boot en de nodige lichamelijke malheur van Donny en mij.
Allebei keelontsteking met de nodige koorts (40+, het lijkt wel kaas :) ).
Op zondag 7 mei konden we weg, nog wel wat naweeën van de koorts en zo maar we klagen niet.
We kwamen in de loop van de middag aan in Lochem en liepen nog even het plaatsje in om een terrasje te pakken ter viering van het lekkere weer.
Was daar net een club met antieke fietsen van allerlei soort aangekomen, compleet met bijpassende kleding en kapsel.
Er waren er ook een stuk of zes bij met van die hele grote voorwielen en hard dat die dingen gingen, alleen krappe bochtjes ging wat moeilijk.
De volgende dag naar Doesburg en de dag daarop een mooie fietstocht in de Achterhoek, volgens ons de enige plek in Nederland waar we dat nog niet eerder hadden gedaan, het is een aanrader.
Gisteren aangekomen in Nijmegen en nu net terug van een tocht richting de Cuijk en de Mookerhei, prachtig weer alweer.
Morgen weer verder, jullie horen nog wel waar we terechtkomen.
O, gisteren stond de Feyenoordbus hier voor het Casino, als dat maar niet te spannend was i.v.m. aanstaande zondag :).

Groetjes van de Sweetspotters

• 11 Mei 2017 - 21:53

Anita:

Lekker begin v.d. vakantie.en wat een weertje.super.veel plezier.dikke kus.xxx

• 13 Mei 2017 - 08:19

Jeannette,Henk:

Weer een begin van een nieuw avontuur.We volgen jullie reis.Veel plezier en een fijne,veilige vakantie gewenst!Maak veel foto's kunnen we mee genieten.Big Hug Xx

• 13 Mei 2017 - 11:57

Gerrie Rietmeijer:

Ik dacht al ik hoor niks van jullie ,maar ja daar zijn ze weer erg leuk begin leuke foto
    goede reis ik blijf jullie volgen .
    Gr Gerrie